9 Αυγούστου 2011

Τί πλέον θέλεις;

Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφέρει για την αγάπη που έχει ο Χριστός για τον άνθρωπο:

''Ἐγὼ πατήρ, ἐγὼ ἀδελφός, ἐγὼ Νυμφίος, ἐγὼ οἰκία, ἐγὼ τροφεύς, ἐγὼ ἱμάτιον, ἐγὼ ῥίζα, ἐγὼ θεμέλιος. Πᾶν ὅπερ ἂν θέλῃς ἐγώ. Μηδενὸς ἐν χρείᾳ καταστῇς. Ἐγὼ δουλεύσω. Ἦλθον γὰρ διακονῆσαι, οὐ διακονηθῆναι. Ἐγὼ καὶ φίλος καὶ ξένος καὶ κεφαλὴ καὶ ἀδελφὸς καὶ μήτηρ. Πάντα ἐγώ· μόνον οἰκείως ἔχε πρὸς ἐμέ. Ἐγὼ πένης διὰ σέ, καὶ ἀλήτης διὰ σέ, ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ διὰ σέ, ἐπὶ τάφου διὰ σέ, ἄνω ὑπὲρ σοῦ ἐντυγχάνω τῷ Πατρί, κάτω ὑπὲρ σοῦ πρεσβευτὴς παραγέγονα παρὰ τοῦ Πατρός. Πάντα μοι σὺ καὶ ἀδελφὸς καὶ συγκληρονόμος καὶ φίλος καὶ μέλος. Τί πλέον θέλεις; ''

Απόδοση στη Νέα Ελληνική :
΄Έγώ είμαι πατέρας, Εγώ αδερφός, Εγώ σπίτι, Εγώ ρούχο, Εγώ ρίζα, Εγώ το θεμέλιο. Ο,τιδήποτε θελήσεις είμαι Εγώ. Δε θα στερηθείς τίποτε απο όσα χρειάζεσαι. Εγώ θα σε υπηρετήσω. Διότι ήρθα για να υπηρετήσω , και όχι για να υπηρετηθώ. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδερφός και μητέρα. Τα πάντα Εγώ. Έχε Εμένα μόνο κοντά σου σε όλα. Εγώ και φτωχός για εσένα, και αλήτης για εσένα, πάνω στο σταυρό για εσένα, στον τάφο για εσένα, πάνω στους ουρανούς σε υπερασπίζομαι μπροστά στον Πατέρα, κάτω στη γή πρεσβευτής σου έγινα απο τον Πατέρα. Τα πάντα είσαι εσύ για Εμένα, και αδερφός και συγκληρονόμος της Βασιλείας των Ουρανών και φίλος και μέλος απο το σώμα Μου.
Τί άλλο θέλεις;;;;;;;;;''

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραία όλα και ευχάριστα δεκτό το μουσικό χαλί. Διακριτικό και βοηθητικό. Καλή δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο, μόνο θα παρακαλούσα, να υπογράφετε με ένα μικρό όνομα, ως πρόσωπα. Νοιώθω λίγο άβολα να απαντώ στον ''Ανώνυμο''... ;-)