17 Ιουλίου 2012

Αναμετρήσεις...

Πυρωμένες σκέψεις,
οι νοσταλγίες των ανθρώπων
φαντάζουν σπιρτάδες και σπίθες βραχύβιες.
Στη φούχτα τις κρατώ και μετρώ δευτερόλεπτα...
Ένα, δύο, τρία...
Δευτερόλεπτα αντοχής...
Τέσσερα, πέντε, έξι..
Αγόγγυστα τις κλείνω στα δάχτυλα,
να καμωθώ πως τίποτα δε με λυγίζει.
Τίποτα, εκτός από το ίδιο το τίποτα.
Στ’αυτιά μου κρεμασμένα χαμόγελα,
στους ώμους τυλίγονται οι στιγμές,
πανωφόρι μου πολύτιμο,
πανωφόρι μου κουρελιασμένο,
το απωθώ, το ποθώ...
Απωθώ... Ποθώ...
Είμαι, είσαι, είμαστε, οι κρεμάστρες, 
που πάνω τους χύνονται πύρινα πανωφόρια
οι άπνοες στιγμές...
Στρέψου στο άπειρο και ανάπνευσε βαθιά και βίαια.
Απάνθρωπα ενδύσου ανθρωπιά
κι ύστερα βούτα τη στις στιγμές εκείνες τις λειψές.
Αναλισκόμενος,
ορθώσου,
αναλλοίωτος.
 Σ.

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο κείμενο και τέλεια συνδυασμένη εικόνα.
    "Είμαι, είσαι, είμαστε,οι κρεμάστρες, που πάνω τους χύνονται πύρινα πανωφόρια οι άπνοες στιγμές." Τα λόγια είναι περιττά μπροστά σε αυτά τα λόγια. Συγχαρητήρια, από καρδιας. Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie,
      σε ευχαριστώ απο καρδιάς για την γενναιοδωρία σου.. Αν τα λόγια μου αγγίζουν και κάποια άλλη καρδιά, αυτό και μόνο αξίζει για να αποτυπώνει κανείς ό,τι νοιώθει και ό,τι είναι..
      Να έχεις μια πανέμορφη μέρα!

      Διαγραφή

Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο, μόνο θα παρακαλούσα, να υπογράφετε με ένα μικρό όνομα, ως πρόσωπα. Νοιώθω λίγο άβολα να απαντώ στον ''Ανώνυμο''... ;-)